BBM3410Satu2020: Tentang Diri

TENTANG DIRI


Nama diberi Sae Fhean A/P Eh Pal. Saya dilahirkan pada 16 Julai 1998. Kini, saya berusia 22 tahun dan berasal dari Kelantan serta menetap di Kg Binjal, Tumpat Kelantan. Saya terdiri daripada 5 ahli keluarga iaitu ayah, ibu, dua orang abang dan saya. Ayah saya merupakan seorang peniaga dan ibu saya pula meupakan seorang suri rumah. Dari segi pelajaran pula, saya telah berjaya tamat melanjutkan pelajaran di Universiti Pendidikan Sultan Idris dalam kursus Diploma Pendidikan Awal Kanak-Kanak selama 2 tahun. Kini, saya melanjutkan pelajaran pada peringkat sarjana muda di Universiti Putra Malaysia dalam kursus Bahasa dan Linguistik Melayu. Malah, saya juga bercita-cita untuk menyambung pelajaran pada peringkat sarjana di Universiti Malaya selepas berjaya menamatkan pelajaran sarjana muda. Hal ini kerana saya bercita-cita untuk menjadi seorang pensyarah. Sekan.

Comments