BBM3410Satu2020: KALENDAR 2021

Hi semua, ni merupakan tugasan terakhir bagi kurus BBM3410. Saya menggunakan masa selama 3 minggu tau untuk menyiapkan Calendar 2021 ini. Lepas buat calendar ni, saya baru tau bahawa tak senang yer nak edit-edit gambar untuk siapkan calendar ni. Haaa... saya nak kongsi sedikit tentang pengalaman membuat calendar ni. Memang ada banyak masalah yang muncul sepanjang menyiapkan calander ni. Dengan saya yang tak pernah tau apa itu photoshop, dengan line yang slow nak download, dengan hanya belajar atas talian, tambah lagi laptop yang asyik hang. Namun, setiap masalah ni dapat diselesaikan dengan adanya bimbingan dari encik Akmal. Akhirnya, saya berjaya dapat menghasilkan calander 2021. Terima kasih Encik Akmal yang membimbing saya selama 14 minggu ni. 

Ni merupakan calendar 2021 yang telah saya siapkan:




MUKA DEPAN


JANUARI


FEBRUARI


MAC


APRIL


MEI


JUN



JULAI



OGOS


SEPTEMBER


OKTOBER


NOVEMER


DISEMBER


















Comments